Merhaba arkadaşlar , şu an 16 haftalık hamileyim detaylı ultrason için devlet hastanelerinde randevu yok ya da hiçbiryer yapmıyor sanırım . Önerebileceğiniz yerler var mı ve kaçıncı hafta da girdiniz renkli ultrasona, deneyimlerinizi paylaşır mısınız ?