defnem_ ben daire kapısının önüne takmak için Xiaomi almıştım, bebek için de Kiwi söyledim ama yönetici arıza çıkardı kapının önü için. Ben de kiwiyi iade ettim Xiaomi kullanacağım bebeğime. Bir sabah kurdum yatak odama baktım uygulamadan izledim falan sorun olmadı. Evde kullanılmayan bir telefon vardı uygulamayı ona yükleyip monitör niyetine kullanmayı planlıyorum