Arkadaşlar doktorunuz neye göre veriyor size bu ilacı bütün hamileler kullanmak zorunda mı internetten baktım ama anlayamadım 21.haftadayim her muayenemde ozeldeki doktorum ısrarla yazıyor kullan iyi olur diyor herhangi bi riskim olduğunu söylemedi kanamam yok bi sorunum yok gebeligimde hersey yolunda devletteki doktorum yazmadı kullanmadigim içinde kötü hissediyorum almali miyim acaba?