Nazemm doğumun geç döllenmeyle falan alakası yok( kendisi ne zaman istersen gelir)
Benimde 2 ci ayda 2 haftalık gecikme vardı 3 cü ayda tamamladı gelişmesini. 39+3 üz dün rahim yumuşatıcı iyne olundum, ne kadar yürüdüm, eve gelince misafirlerim oldu hep ayaktaydım, üzerine çilek topladım bahçeden. Hiç gelesi falanda yok, 😂