ruzgarmommy test sonucunda herhangi bir anomali olsaydı bile kürtaj olmayacağını doktoruma söyledim. Ben her türlü Allaha sığınmaktan yanayım çünkü ben bu durumu yaratılisin bir mucizesi olarak görüyorum. Kaldı ki komplikasyonlar asla test sonuçlarıyla bitmiyor. İşin Aslına gelecek olursak heran hersey olabilir. Bugün kanser tarama testi yaptırmış olmanız ve sonuclarin negatif cikmasi yarın kanser olarak uyanmayacaginiz anlamına maalesef ki gelmiyor. Ben hayatı böyle görüyorum o yüzden yaptırmak istemedim. Bu süreci ne kadar bilmezsek aslında o kadar iyi geçiyor bence. Ama tabi herkesin kendi hayatı kendi karari. İnşallah herbirimiz bebeklerimizi sağlıkla kucağımıza aliriz benim tek duam bu.