2prensesannesiiii doğum kontrol hapı kullanıyorum bi önce ki adetim 4 5 gün lekelenme şeklinde oldu bitti şimdi de 2 gün lekelenme oldu kesti normal mi haptan dolayı mı böyle oluyor sizce ? kullananlar böyle sıkıntınız oldu mu?
2prensesannesiiii keyfimin-kahyasi-misin bilmiyorum bacım ya benim hormonlar halay çekiyor ama mecburum
keyfimin-kahyasi-misin 2prensesannesiiii bende korkudan iğne vurdurdum 🥲🥲Vücudum acayip hamileliğe acik
keyfimin-kahyasi-misin 2prensesannesiiii yapmaid bana kilo falan Göbeğim vardı doğumdan Kaan o var bi
2prensesannesiiii keyfimin-kahyasi-misin anladım balım hayırlısı olsun ben hapa devam bugün yine adet oldum ama lekeli gelmedi baya adet gibi çok rahatladım 😮💨🙂 belki bende 3 aylık iğne yaparım temmuzda