taurusbaby Kızlar merhaba doktorum dün doğur artık dedi sezaryen istemiyor benim de ilk çocuğum nasıl yapcaz söyleyin kafası aşağı doğru tek eksik sancılarım😂
Kubrablu taurusbaby 40+1 den merhabaa😂 dün 13 kat merdiven çıktım. Bana mısın demedi. Ben pert artık saldım. Gelirse gelir modundayım yoksa suni sancı 🥹
Ayshababy taurusbaby ayni şekildeyim haftamızda ayni 38 haftalıkım son 10gün daha gelmese suni zorlan artık 0açıklık bebek baş aşağı Baya aşarda ama işte olmuyor
Ayshababy taurusbaby bende istemiyorum canım herşey normal doğum için uygun inşallah kızım bu hafta gelir artık dua istiyorum 😀