Sydaaslan ozlmyvzz Lina hurma fıdesı bıldıgım kadarıyla kulağa hoş ama anlam olarak bana hep mantıksız gelmiştir tabı kendı fıkrınız kendı çocuğunuz
Sevinc44 Sydaaslan Lina Kuranda hurma fidesi diye geçiyor ama genel dillerde anlamı yumuşak huylu, nazik
Sydaaslan Sevinc44 Sevinc44 tercıh koyanın tabıkı ama sonuçta buda anlamlarından bırı bilmiyorum kı kndı düşüncem🌸🌸
ozlmyvzz Tesekkur ederim yanıtlarınız için 🥹 Ada sena nasıl , iki isim olarak seslenmeyecegiz , ada sena olursa adayı kullanırız , yanında hoş anlamı olan bir isim istiyorum sadece
Phyloo ozlmyvzz lina artık fazlasıyla yaygın canım bence başka isimlerde araştır herkes lina şuan çünkü yok sorun değil dersen de senin kararın ama ben bu ismi pek beğenmiyorum herkesin zevki farklı tabiki
busra__20022025 ozlmyvzz lina güzel ancak son zamanlarda çok duyuyorum 5 kızdan 3 4ü neredeyse lina ama siz beğendiyseniz sorun yok. Bana göre ada kalın lina ince ünlülerden olduğu için telaffuz olarak pek yakıştıramadım ikisi de ayrı ayrı güzel isimler ama bir arada bilemedim. Tabii ki en önemlisi sizin fikriniz siz beğendiyseniz sorun yok 🥰