Merhaba arkadaşlar 12 .ci haftada doktorum bebeğimin erkek olduğunu söyledi 16. Haftada bebegimin kız olduğunu söyledi sonra evimin yakınındaki bir nöbetçi kadın doğum doktoruna gitmek zorunda kaldım o doktor 16. Haftada erkek dedi kafam çok karıştı cinsiyet önemli değil fakat doktorların 2lemde kalması kafamı karıştırdı