Benimde aynı sıkıntıyla suni sancıyla doğumum başlatıldı sancıyı yükselttiklerinde bebeğim strese girdi nabzı yükseldi sancıyı düşürdüler. Sancı düşük olunca açılmam olmadı 1 cm de kaldı. Kendi isteğimle Sezeryana döndüm. Ama burda çok okudum beş altı saate doğuranı doktoruma ne zaman doğum olur diye sorduğumda senin vücuduna bağlı demişti. Benim açılmam hiç ilerlemedi maalesef sizin açılmanız varsa belki çabuk ilerler