LareninAnnesi bekarken evimiz sobalıydı bende kullanırdım. Yatağa girince çekerdim fişi. Ne kadar sıcak yaparsa yapsın yatağa girince iki dakika da soğuyo zaten. Fişi çekildikten sonra uzun süre sıcak kalmıyordu diye kalmış aklımda. O kadardan bir şey olur mu zannetmiyorum doğrusu. Tabi tedbirli olmakta fayda var yine de.