Ynnnn sadece yorgunluk vardi gece 12 de bi dus aldim kizima saclarimi kurut duzlestir dedim o yaparken uyumusum gece 3 gibi uyandim hafif sanci vardi kasikta lagaboya gittim sarimsi bi akinti vardi sonra ara ara sancilar geldi 4 bucukta sancilar 10 dakikada bire dustu esimi aradim isten geldi 5 gibi yola ciktik 5.55 te hastaneye kayit olduk 6.53 tl bebegimi kucagima aldim ebeler hemsireler ilgili alakaliydi guzel gecti dikisim olmadi sukur onlari dinliyince