Ezgidefne Düşükten 15 gün sonra ilk adetimi oldum bugün ilk adetten sonraki 15. Günüm 3 gündür kahverengi lekelenmem var bu normal midir adet dönemim midir internette bazı forumlarda yerleşme kanaması olduğunu yazanlar var öyle mi acaba
GamzeAkova Ezgidefne benim kurtajdan sonra dogum kontrol hapi kullanmistim. Hap bitti 2 gun sonra oldum hemn. Ama baska arkadasim kurtajdan sonra 15gunde adet olmuştu. Yani kişiye gote degisen bi durum.
Semaa12 Ezgidefne kurtajdan sonra 25 gun kanamam oldu bitti 15 gun sonra adet olmustum cok sacma sapan olmustu adetim 2 aya duzene binmisti