ikibaloglanannesi teacherandmom_ Ay yok yatmamış. Girip içeri de sordum🙋🏻♀️ Benimennembirmelek babymom1_
teacherandmom_ Happy kidste de başlık açmışlar. Orda baya aldım yazan gördüm. Bankaya gidip kimlikleriyle almışlar direk
teacherandmom_ Nymphadoraa Bankaya giden herkes almış valla. Ocakta 3 Çocuğunu doğuran birisi 20bin almış. Martta 2. çocuğunu doğuran biri 3bin almış. Doğumun olduğu ay sayılmıyor. Mayıs da dahil diğer ayları yatırıyorlar. Ben de martta 3. doğumumu yaptım. Muhtemelen bana da 10bin yatmıştır. Saat 4 te eşimle gideceğiz bankaya bakalım
Nymphadoraa teacherandmom_ ben de martta 2. Çocuğumu doğurdum. Tek seferlik mi yoksa her ay mı olacak acaba ama üç bin aldığına göre her ay alınacak sanırım
Firdevs06 Eşim gitmiş arkadaşlar bankaya esinizin gelmesi lazım demişler en azından yatıp yatmadigini söyleyin demiş bilgi veremiyoruz demişler sanki yabancı birisi yatıp yatmadigini bile soylememisler
2cocuk2kopek Denizz43 hayır burda da okudum memur diye red yemişler sebebi oymuş oysaki bi kural olmaksızın yatacaktı bu paralar. Çokta bel bağlamayın Allah’a emanet
Aslaninannesi_ 2cocuk2kopek canım önümde biri vardı 2.cocugu kucagındaydı 3 bin aldı 2 aylık yatırmışlar
BetulSahin5444 Bende 144 ü aradım başvuru devam ediyor yazıyorsa birdahaki ay yatar başvuru onaylandiysa gidip alabilirsiniz dedi ya ne saçma hani bugün toplu ödeme olacaktı artık takip de etmiycem sıkıldım
Bebekmert a-z09 e devletten bakılıyor doğum yardımı yazın orda sorgulama çıkıyor sorgulayın ama şuan sistem çökmüş durumda