demom ay hiç hatırlamıyorum ki zaten ben ayın 29 unda doktora gitmiştim acaba gebelik olabilirmi diye ama baktı yok kist var dedi yani çatlamamış yumurta bu dedi ama korkucak bişey değil adet olmadığın için büyük ihtimalle dedi adet olunca bi gel bakalım kaybolmuşmu dedi ama adet olmadım hala ve yarın iki döngü arası 34 gün olucak napıcam bilmiyorum kızlar adete olamıyorum şu an ki gidiyim iki döngü arası 35 i aşıyorsa zaten problem var demek ki