Yani içerde ediyosa bilmiyorum ama ben az hissediyorum arada bir tekmeliyor özellikle dünden beri çok daha az hissettim plasenta ön duvara yerleşmiş o yüzden mi hissetmiyorum bilmiyorum ama hep sakindi hep az hissederdim de bu kez endişeleniyorum 29 haftalık olmak üzereyiz