Merhaba kızlar ,
11.haftadayız doktora muayene sırasında cinsiyet ne zaman belli olur dedim. Henüz çok erken ama bir ön görüm var söyleyebilirim ama net kesin algılamayın dedi. Kız olduğunu söyledi 🤲🏼 Sağlıkla gelsin kuzum sizce sonradan değişir mi böyle olupta dğeişen oldu mu ya da yanılan ?