Kızlar daha önce iki sefer rüyamda erkek bebek görmüştüm cinsiyeti öğrendik bu sefer kız bebek gördüm maşallah çok tatlı çok uysaldı(inşallah öyle bir kızım olur amin amin💓 🤣) ama bebişin eline niyeyse kına yakıyordm yanımda kimsede yoktu kendi istedgimle avucuna yakmıştm anlamı nedir acaba bilen böyle rüya gören var mı ? Not: Rüyamdaki bebiş çok güzeldi ya nolur benim için inşallah öyle bebiisin olur amin yazın bunun altına 🤣🤣