Arkadaşlar kürtajdan sonra ilk reglimi oldum yani bence oldum çünkü uzun süre kanamam oldu 2 gün önce bitti tekrar kanamam var. Renginden ötürü regl olduğunu düşünüyorum. Çok az geldiği
İçin ya da bir sancı vs hissetmediğim için anlayamıyorum açıkçası. Az gelmesi normak mi ?