denizers Kızlar test yapmıştım 4 gun kala silik çıkmıştı ama bugün adet oldum çok da agrım var ,ilki hatalıdır belki dedim ikinci testte de aynı çıkınca umutlanmıştım, ama sonuç adet:(
ezgms1 denizers valla ben adetten 2 gün önce yaptım silik çıktı şuan 12 haftalık hamileyim doktorum bi keresinde bi hastasından bahsetti 9 aylık hamileliği boyunca adet görmüş 3 buçuk aylıkken hamile olduğunu öğrenmiş öyle bi durumda olabilir sen yine bi kan testi yaptır canım
denizers Dimple23 ama bildiğin adet kanaması canım, senin nasıldı kanamam peki daha önceki postlarda var test fotosu,nasıldı kanama peki canim
Dimple23 denizers düşüninki acile çocuk beziyle gidebildim test yapmamış olsaydım adet oldum diyip oturacaktım ...öncesinde test yapmıştım ve silik iki çizgi vardı
denizers ezgms1 saol canım bakalım bekleyim o zaman, şaşırdım test hatalı miydi acaba ama ikinci de öyle cıktı, olmazsa kab veririm bi ara,çok agrım da var
denizers Badesmom kimyasal nasıl oluyor canım biraz agrım fazla 10 gu dur de kaşık ve bel agrım vardı, belim tutmuyor su an
Kelebek7 Benm de uç gün geçtı dün test yaptım negatif Bır kaç gün daha gecsın bakalım ınsallah bellı olur