yesmkaya-3 incimikkk ikinci gebeliğim sezeryan sancılarım başlamıştı ve lekem geldi ilk bebeğimde 36. Haftada doğmuştu 🥰
incimikkk @yesmkaya-3 bende şuanda 36+4 haftalık hamileyim acaba gelir mi gelmez mi hiçbir belirti yok ama sanki bı anda suyum gelicek ve hastaneye gidecekmişim gibi hissediyorum hiç 38 40ı beklemez gibi
incimikkk @yesmkaya-3 gelsin artık valla zorlanıyorum kendi işimi kendim yapmaya çalışıyorum ama çok yoruluyorum valla