Adenlinaav şişkinlik bazen geçio bazen geri başlıo kabızlık içinde cok zor durumdaysan duphaston içebilirsin doktor bana onu yazmıştı ama şeker hastasıyım aşırı şekerli bir anda şeker tawan yapıo diye tamek marka kayısı suyunu günde en az 2bardak iç düzene girer dedi gercekten dediği gbi düzene girdi kuru kayısı suyu kadar etki etmemişti sonucunu paylaşmayı unutma bizimle Rabbim gönlüne göre versin inşallah canm🙏🏻