Gebeliğime 12. Haftada ikili taramada plasenta previa tanısı alarak başlamak çok üzmüştü beni, internette yazan türlü türlü kötü yazılara rağmen buradaki arkadaşların tavsiyeleriyle hep yüksek tutmaya çalıştım moralimi.Sonunda 19. Haftada yukarı çıkan plasenta beni çok mutlu etmişti, derken 30. Haftada kanamam oldu hemen acile gittim yatış yapıldı, bebeğin eşi aşağı inmiş dediler, şok içindeydim, nasıl olabilirdi boyle bir sey, plasenta surekli inip çıkabilen bir şey değildiki..Sonrasında hastane ve doktor değiştirmeye karar verdim. 34. Hafta kontrolümde bebeğimin baş çevresinin 3 hafta geride olduğunu öğrendim, yine internette yazanlar sayesinde bir hafta boyunca surekli ağladım, bu sırada doktorumun söylediği gibi beslendim bir hafta boyunca, yeni vitaminler kullandım. 35. Hafta fark 2 haftaya düşmüştü şükür. 36. Haftaya kadar yine aynı şekilde beslendim. 36+1de randevum vardı, ben sancı hissetmedim ama Nst de sancım epey yüksek çıkmış, alttan muayene ettiğinde ise 2 santim açıklık olduğunu soyledi doktorum, acil sezaryene alınman gerek dedi, tok olduğum için öğleden sonra 13.30u bekledik. 36+1 de 2604 kg ve 49 santim guzeller guzeli kızıma hemencecik kavuştum, hiç bir sağlık sorunu olmadığı için odaya benimle geldi şükürler olsun. Şu an çok minik olduğu için şekeri düşüyor, mama+meme birlikte ilerliyoruz. Bu platformda bana moral veren herkese sonsuz tesekkur ederim, hepiniz evlatlarinizi sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🩷 sorularınız olursa da seve seve yanıtlarım