Bugün adet olmam gerekiyordu gebelik testim negatif her yaptığımda negatif çıkıyordu ama ovulasyonlarım silik te olsa ikinci çizgi vardı bu sefer o kadar netti ki kafam çok karışık ya hamile miyim öyleysem ovulasyon pozitif gebelik testi neden negatif nolur bi yardım edin bana fotoğraf ta atılan siz de bakın