Fatzeyy23 Meraba hanimlar 33+2 ssw erken dogum riski var dediler sancilarim yok ama ctg Sanki gösteriyor ve bebegin kafasi asagiya baski yapiyor Cok tedirginim ayni durumda olanlar varmiydi aranizda sonuc ne oldu ?