Datlum al benden de o kadar mal gibiyim bütün gece boyunca.Uyuyorum saat başı uyanıyorum ağrılarım oluyor sağa dönsem olmuyor sola dönsem olmuyor her uyandığımda bebeğim kaskatı oluyor karnımın içinde üstüne mi yatıyorum acaba diyorum anlamıyorum hiçbi şey hamile destek yastığı aldım zerrece kullanamıyorum göbeğime tişört değse ağrı yapıyor 🥹🤦♀️