cennet42 Hafif sancılardan dolayı kadın doğum acile gittim. Nst de çok az sancım çıktı. Çatı muayenesinde 3cm açıklık varmış. Yatış önerdi isteğe bağlı olduğu için yatmadım kendi kendine gelsin diye. Hiçbir şey olmazsa 2 gün sonra gel, ağrın sancın çoğalırsa hemen gel dedi. Kafam çok karışık ne yapacağım ilk doğumum. Böyle şeyler yaşayanlar var mı?
Sibelcet Önünde şuan 1 haftalık süreç var 41 e kadar bekletiyor doktorlar, hareket et sürekli yürüyüş yap squat yap hurma, ananas, ada çayı iç, merdiven in çık hem açılman kolaylaşır hem sancılarını tetikler