Aylince aynı haftalarda benzer durum yaşamıştım. Regl olacakmıs gibi agrı, akıntıda leke. Doktoruma yazmıştım hemen, kanama tekrar olursa gel dedi ve oldu hemen gittim muayene etti hiçbir sorun görülmedi muayenede ancak tek seferlik progestan iğne ve iki farklı serum takıldı. Sonrasında tekrar yaşamadım. Tekrarlarsa size de bir baktırmanızı öneririm.