susaMom_ ben de 9 haftalığım diş etlerim ve normal dişim ağrıyor dün kontrolüm vardı kadın doğumda. Doktoruma diş etlerimi gösterdim enfeksiyon gibi gözüküyor dedi gargara ve parol verdi. Çok ağrın olursa parol içebilirsin dedi. Bir de diş ağrısı bizim için önemli, enfeksiyon durumu varsa tedavi edilmeli yoksa enfeksiyon bebeğe geçebiliyormuş. Gargara kullan eğer geçmezse dişçiye gidersin Augmentin başlasınlar dedi.