Kızlar ikinci gebelikler daha mı zor oluyor anlamadım yaklaşık 6 aylık hamileyim şimdiden ağırlaştım sanki karnım patlayacak gibi gergin gibi bebek zaten yerinde durmuyor kasıklarım da çok ağrım oluyor diyorum ben nasıl tutacam içerde çocuğu 3 ay daha korkuyorum valla erken doğurcam diye