Kızlar merhaba 3,5 yaşında bir kızım var. Bir evladımız daha olsun istedik çok şükür bu ay 3 gün gecikince sabah test yaptım ikinci çizgiyi gördüm. Şimdi son adet tarihim 26 Nisan. Doktora ne zaman gitmeliyim diye düşünüyorum. İlk gebeliğimde çok heyecanlıydım gün aşırı doktordaydım sürekli test tahlil doktor epey yorulmuştum bu sefer daha sakin kalmak istiyorum. Yine de yanlış bir şey yapmak istemiyorum beklerken. Bu işin normali nedir acaba 😂 siz ne zaman gittiniz ?