Supermom488 amin insallahhh 🧡 sanırım yarın tekrar bi kan vereceğim doktorum 2-3 Haziran gibi gelirsen keseyi görürüz demişti. O tarihte kadar iki günde bir artışı takip edeceğiz. İnsallah saglikla ilerler daha önce bi kimyasal gebeliğim olmuştu o yüzden çok endişeliyim Rabbim hayırla sonuclandirsin