İlkinde de kustum aylarca. Bu ikinci gebeliğim de de kusuyorum. 8 kilo verdim şimdiden daha 8 haftalık. Nasıl gecicek hiç bilmiyorum hiçbir gücüm yaşama sevincim kalmadı artık 😭 sudan bile iğreniyorum. Bütün kokular berbat geliyor. Allah’ım bu sıkıntıları hepimizden uzaklaştırsin inşallah. Dayanacak hiçbir gücüm kalmadı. Hiç kimse halimden anlamıyor 😭😭