Leontiine merhaba, ben 25+6da hala kullanıyorum, ilk haftalarda birkaç kere öğlen içip istifra etmiştim. Sonra saatini değiştirdim, uyumadan içiyorum. Siz yinede doktorunuza danışın tabi ama bir süre sonra vücudum tam alışmıştı, balık yağıda olduğu için mideme gündüz ağır geldiğini düşünmüştüm