riceandrama Şu an ara ara vajinamda bıçak sokuyorlarmış gibi bir batma oluyor. Reglken de arada olurdu o hissiyat. Bebek hareketli sizce bu sancı mıdır?
anneliktadi @riceandrama ben de 39 oldum benim de birkaç gündür vajinamda batma oluyor acaba açılma mı oluyor diye düşündüm böyle belirti yaşayan postlar aradım ama bulamadım. Ben de burda bekleyeyim 😊
riceandrama anneliktadi bir postta sadece 35. Haftada olan biri için yerleşmeden dolayı oluyordur yazmışlar ama bilmiyorum arada sol bacağım da boydan boya bir ağrı tutuyor şaşırdım ne yapacağımı bekliyorum
anneliktadi @riceandrama aslında 38 deki kontrolde bebek kanalda değildi, bu iki gündür vajianda batma ve ayaktayken baskı hissi başladı. Önceden baskı sadece yalancı kasılma gelince oluyodu sanki. Sizin nasıl durumunuz ayaktayken baskı hissi var mı
riceandrama anneliktadi 38de benim de kanalda değildi. baskı yok bende sadece ayaktayken kasık ağrılarım oluyor
user2524 anneliktadi bıçak saplanması vajina kasılması baskıda bebeğin kanala girmesinde oluşur. Sizin bebiş ya kanala girdi ya da girmeye çalışıyor. Kasılmalarınızı iyi takip edin not alın