Tecrübeli hamileler merhaba . Doktorum bana su gelmesi, geçmeyen bel ağrısı , kanama, şiddetli karın ağrısı olursa öyle hastaneye gel dedi . Benim bu sabah uyandığımdan beri “07:00” bebek sol tarafta 20-30 dakkada bir max 1 dakika toplanıyor sertleşiyo gibi , karnımda C harfi çiziyor sanki . Bazen karnım sertleştiğimde canım bile acıyor , ayağa kalktığımda karnım sanki geriliyor uyuşuyor gibi oluyo . Bu saat oldu hayla karnımın bir tarafı sertleşiyor , tam ne olduğunu bende bilmiyorum ama karnım yamuluyor . Ne yapayım . Ben hastaneye gitmek istiyorum da kabul ederler mi ? Önemli birşey mi herkeste oluyor mu ? Yardımcı olur musunuz? 35 haftalık gebeyim .