Bsra145 Arkadaşlar ben bebeğimin hareketlerini bazen çok fazla hissediyorum bazende uzunca bir süre hissetmediğim oluyor, sizde de oldu mu bu durum ? Endişelenmeli miyim yoksa normal bir durum mu ?
Asya1122 Bsra145 bende 31. Haftadayim tam düzelir gibi tamam diyorum artık düzenli hissedicem sonra yine hareketsizlige başlıyor cidden çok yorucu böyle olması endişelenmekten yoruldum . Galiba çoğu anne bunu yaşıyor ya