Nurakr12 Karnım iyice sertleşti 34 haftalığım ve sancım var ve 4-5 dakika arayla 1 dakika sürüyor. Tansiyonum düşüyor. Sizce yalancı sancı mı ? Bebek karnımın ortasına toplandı geriliyorum
T-159 Nurakr12 cnm düzenli ise doğum sancısı olabilir doktora gitmen de fayda var belki müdahale eder
busenaz68 Nurakr12 sakinleşerek derin nefesle biraz dinlenin bir yandan da gelen sancı sıklığını konrtol edin. Baktınız hafifletme yok dakikalar geriliyorsa acile gözükün derim❤️
Nurakr12 busenaz68 bir de bebek çok hareketlendi belime vuruyor ağrısı çok sık olmaya başladı 1-2 dakika kadar sürüyor her ağrı
busenaz68 Nurakr12 anladım bir acile gidin bence nst bağlanır açılma varmı vs bakılır ultrason yapılır ona göre bilgi verilir. Birşey yoktur inşallah zamninda gelir bebiş ,
Dilos6 Ben de 35 haftalığım bende de oluyor birden karnımın solu sertleşiyor sanki bebek ittiriyor gibi ama ne bileyim hiç bakmadım kaç dk sürüyor diye için rahat etmiyorsa doktora git
Nurakr12 arwen1 nst de bir şey çıkmadı yalancı doğum sancısı oluyormuş ama kaç gündür göbeğim iyice aşağı indi. Erken doğum riski olabilir dedi