Aysine Selam kıZlar, şeker yükletme hakkında ne düşünüyorsunuz? Gerekli mi sizce ? Doktorum ben öneriyorum dedi .
Busemm Aysine bence gerekli canım bende gereksiz düşünüyordum doktorum yaptırmam için yönlendirdi ve şekerim sınırda çıktı şimdi tekrar bi test daha yapılcak galiba ummadığımız şeyler olabilir rabbim yavrularımızı korusun.
Bebebebe Aysine ben yaptırmadım. Etrfaımdaki herkes çok korkuttuğu için. Eczaneden bi kaç gün açlık ve tokluk şekerime baktırdım parmağımdan. Değerlerm normal çıktı. Benim doktorumda önermişti.
Merveee277 Aysine bana önce açlık tokluk kanı verdirdi çok şükür değerler iyi çıktığı için yüklemeye gerek duymadı
Mkrc Benim doktorum aynı zamanda eltim o da gerekli gördü ve kendi de 2 çocuğunda yaptırmış. Şeker çıkması daha kötü dedi şeker yüklemesi dediğin de 2 dilim baklava yemek gibi düşün dedi. Bende yaptırdım şükür düşük çıktı. Bence yaptırın
Papatyammm Ben yaptırdım benide öncesinde korkutmuşlardı ama abartıldığı gibi bir şeyi yok tadı güzel olmayan bir şerbet içiyormuşsunuz gibi oluyor.Yüklemeden sonrada sonuçlarım temiz çıkmıştı ama 30. haftadan sonra bebeğim 3 hafta önden gitmeye başladı diye diyabet tanısı koymaya çalışıyolar bana orası ayrı.Bugünlerde dahiliyelerde uğraşıyorum..