irem-16 Kızlar merhaba, bebeğim geceleri sürekli kıpır kıpır ve kıpırtısına uyanıyor. Sürekli sıçrıyor. Sizin bebekleriniz de öyle mi ya da öyle miydi? Gece uykusu çok dengesiz oldu hep kıpır kıpır oynuyor ve uyanıveriyor.
plajterligi irem-16 sıçrama refleksleri geçene kadar normal bu şekilde uyanmaları, bazıları yarım kundak yapıyor ama ben hiç yapmadım bi de ona alıştırıp bıraktırmakla uğraşamazdım açıkçası zaten ağır kolik bebekti yeterince çektirdi bize 😂