stardusttt evett adet olcakmış gibi ağrılar, bi anda göbeğin patlıcak gibi şişmesi (özellikle akşamları), gaz problemi vs bunlar hepsi başta yaşanıyor. Bana hep mide bulantısı koku hassasiyeti falan olcak gibi gelirdi ama bu ağrılar da varmış bu işin için de ben de ilk haftalarımda biraz geriliyordum senin gibi ama içini ferah tut kasıklarının ağrıması rahiminin gelişip güçlenmesi anlamına geliyor tabi yanında kanama dayanamıcak tarzda acı falan yoksa. 9. Haftadayım 2 gündür günde 1-2 kez çok ani bi şekilde sağ kasığıma sanki bıçak saplayıp çıkarıyolar gibi hissediyorum. Ama bağ dokuları ile ilgili. Zaten haftaya keseyi görürsün Allahın izniyle sonra da bebeği ve kalp atışını görürsün. Şişkinliğe ayakları biraz yükseğe uzatmak kuru kayısı falan iyi geliyodu biraz da olsa dene istersen ☺️