Esinserkan Kızlar ben bişey sorucam. 6 haftalık hamileyim. Ama göbeğim sanki daha fazla hamile gibi. İkiz gebe olan anneler sizde de ilk başlarda böyle oldu mu ? Daha kesemiz gözükmedi bu kez o yüzden merak ediyorum
esractn Esinserkan Ben 19uncu haftamdayım suan canm 17.haftamda çıkmaya başladı karnım ama dışardan belli olmuyo henüz ben farkedebiliyorum, tabi bu kişiden kişiye değişebilir. Ama 6 hafta cok erken gaz olabilir seninki. Ikiz olduğunu nasıl anladiniz beta hcgden mi ?
Esinserkan esractn hayır ikiz olabilme ihtimalinden mi bu kadar karnım belli oluyor onu demek istedim. Henüz bilmiyorum Yani
esractn Esinserkan Anladim ona baglama o zaman o sekilde anlasilmaz . Kan degerin cok yuksek ciktiysa yada ultrasonda gozukurse belli olur. Dedigim gibi benim 17.haftamda çıkmaya başladı karnım seninki gazdır 6.hafta cok erken cunku🤗
mikano esractn bende 17. haftamdayım karnım çok hafif belli sanki çok su içmişimde hafif şişlik olmuş gibi ikiz olduğu için daha çabuk büyür sanıyodum.. Siz kaç kilosunz şuan birzda zayıfm heralde ondan
Esinserkan esractn teşekkür ederim dediğinize katılıyorum gaz olabilir çünkü bi gün karnım inik bi gün şiş yada sabahı akşamı birbirine uymuyor. Ama biliyo musunuz gerçekten kalbimden geçen ikiz 😂 Allah inşallah nasip eder 🙏🏼
Sidelya 10+6 olduk ikizlerimle ama göbeğim çıktı aslında göbek değil gazdan öyle çıkıyo çünkü bazı günler göbeğim çok küçük bazı günler çok büyük 😅 göbek büyüklüğünden ikiz olduğu anlaşılmaz bence 🙄
esractn mikano Bende çabuk buyur sanıyodum canım da oyle olmadi 😂🤷🏻♀️ 48 kilo oldum şimdi . Ilk zamnlar aşırı bulantidan 4 kilo vermistim simdi tekrar eski kiloma döndüm 😤 Bende zayifim baya 🤦🏻♀️