
Kasılmalar bu şekildeydi kasılma dediğim sayılıyor mu bilmiyorum ama bebişin sert hareketleri sancı şeklinde can yakıcı olanlar vs dün kontrole gittim ama doktor bisey demedi sancılara göre ne zaman gelir anlayabilir miyiz yakın mıdır yoksa 41 i görür müyüm merak ediyorum bilgisi olan aydınlatabilir mi