Tunzalee38_ ben ilk doğumumda zayıftım kullanmadım yıllar sonra kilo alınca sezeryanfan dolayı alt göbeğim direk düştü derler öyle oldu. Nasipse Eylül ayında ikinci bebeğimi doğuracağım ilk doktor muayenesinden sonra normal korse kullanıp ilk aydan sonra sıkılığı ayarlanan belden destekli korse kullanmayı düşünüyorum size de fikir olsun 🌸