Kubra998 Kızlar ocakta sezryan oldum bazen hafif hafif diksilerimde ağrı hissediyorum dışarıdan gayet normal sizde nasildi çok degilmi 5 ay tam 5 ay değil ama 10 gün sonra 5 ay olcak
Serendipity16 Kubra998 benim 1 sene oldu hala ara ara dikişlerim sızlar oğlum arada vurur sızlar falan sıkıntı yoktur merak etmeyin
Asi_07 Kubra998 Bende ocakta doğum yaptım benim de ara ara oluyor son kontrolümde doktorum 6 ay 1 sene arası devam eder ağrı sızı hissizlik gayet normal dedi
burcuo Kubra998 Sezaryen dikişleri aradan seneler geçse de kendini hissettirebiliyor. Benim 3 sene olmuştu, bazen üşütünce sızlardı. Şimdi 2.sezaryeni oldum.
[silindi] Kubra998 çok normal bazen içten iple çekiliyor gibi bir ağrı oluyor annem 55 yaşında son sezaryeni 20 sene önce yapmış o da arada ağrıdığını sizladigini söyler
Asi_07 Kubra998 1yıl gibi sürüyor yaklaşık bu durum benim de 4 gün sürüyordu doğumdan sonra 1 haftaya uzadı muayenede sorun çıkmadı
48sibel Kubra998 canım bende ocakta oldum hala acı hissediyorum sağ kenardan agri dışarıdan sıkıntı yok ama bazen tahriş oluyor bide göbek altına kalınca senesine kadar acır diyorlar