IRMAKKAYRA21 Gebelikte zararlı biliyorum ama kızım ayağını kırınca mecburen girdim röntgene acaba hamilelikte bu durumu yaşayıp sonra sorunla karşılaşılıyor mu aklımda sürekli sorular 😪
burcuo IRMAKKAYRA21 Ben hamile olduğumu bilmeden ameliyat olacağım diye gidip akciğer filmi çektirmiştim. Doktor da tutunacağı varsa tutunur o bi şey olmaz demişti. İlk aylarda sorun olmadı hiç.
Minikeller38 IRMAKKAYRA21 dün bende oğluma röntgen çektirdim kimsem yoktu gurbetteyim kime diyecektim çocuguma çektirin diye . Halimi görüyorlar zaten saolsunlar biri biz çektiririz demediler .