aslhnkrts9 Gmoli e nabız uygulaması var mı yada e devletten bakarsanız reçetelerimde görünür doktorun nasıl yazdığı bende günde 2 bazen 3 alıyordum
Alavya Gmoli benim de 34.haftada rahim kisalimam olduğu için bir sabah bir akşam fitil olarak kullanmistim 36. Haftaya girerken bıraktırdi. Benim ekstra sancım olduğu için yanında bir de nidicard hap kullandım
Guzel_bebem Gmoli tabiki kullanacaksın bitersede doktorun yine birşey görürse devam ettirir bu ilaç erken doğum ve düşük önleyici
mevactn Benimde rahimde açılma riski olduğu için doktorum verdi. Günde 3 kez kullanıyorum. (19+5teyim)