Bu sabah 3.5 cm açıklıkla sabah 6 da doktorun önerisiyle sancısız 40 haftada yatış yaptım hiç sancım yoktu ve bebek 4 kilo idi sezeryana da alınabilir sin dedi doktor ama ebelerin muayenesi ve alttan verilen rahim yumuşatma ilacı ile sancılarım başladı ve açıklık 5 cm oldu sabah on gibi suyum geldi ve sancıların şiddeti arttı dayanacak gibi değildi ama ben yarış boyu her sancı da merdiven inip çıktım yürüyüş yaptım bir dk bile oturmadım sguat yaptım sonra ebeme dayanamıyorum dedim beni duşa aldı ve yarım saat orda suyun altında pilates topuyla sancıları karşıladım o sırada nefes egzersizi yaptım ve ağrı makata vurdu dayanamadım ebe geldi hemen beni doğuma aldılar ıkınmak istiyorum die bağırdım hemen doktor geldi ve üç ıkınma sonra su bebeğim doğdu 4 kilo olduğu için yırtık olmasın die kesi atıldı mecburen ama hissetmedim tabi sonra dikişler yapılırken çok hissettim ama ben sancılar hala akşama kade çekerim derken doğuma alınıp bebeğin gelmesi kurtuldum allahım dedim zaten doğum anında bebeğin çıkmasıyla herşey bitiyor ve çok rahatlıyorsnz Allah herkese hayırlı doğum versin 🙏