dalginkiz Kızlar geçen ay 23 nisanda çift çizgi görmüştüm bu ay doğurganlık zamanında hiç çift çizgi göremedim şimdi öylesine yaptım ve 27 mayısta gördüm böyle kayması normal mi reglim normal gününde oldu ve iki test yaptım ikisi de aynı koyulukta hemen belirdi 
arven000 dalginkiz ovulasyon günü için mi dediniz? Evet kayabilir benim geçen ay 21. Günde olmuş bu ay 10. Günde oldu bazen 14 bazen 16,17 he saat gibi günü gününe regliniz varsa belki bu aya özel bir gecikme olmuştur
adatuna dalginkiz yumurtlama görüyorsunuz şuan evet bazı aylar benim de çok kaydığı oluyor bazen 14.gün bazen 25.gün oluyordum
dalginkiz arven000 biliyor musun hiç çift çizgi görememiştim 2 ay görünce ve günleri değişik olunca çok şaşırdım