Merhabalarrr, Allah nasip ederse 28 Mayıs’ta 16.30da ilk transferim gerçekleşecek. İlk tüp bebek deneyimimiz bizim, 2 senedir tedavi sürecindeydik, normal yollarla çocuk sahibi olabiliyoruz fakat eşimle aramda akrabalık olmamasına rağmen milyonda bir görülen bir gen hastalığının taşıyıcsıyız ve bu sebepten dolayı 19 aylk bebeğimizi kaybettik, artık bundan sonra ki yolumuz tüp bebek, bu benim ilk deneyemim olduğu için transferden sonra dikkat etmem gereken veyahut evham yapmamam gereken şeyler hakkında bilgi verebilirseniz çok sevinirim🙏🏻🥹